reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Macuško

Jozef Macuško

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento krátky popis som menil vždy, keď som sa znova nakopol, že niečo napíšem. Takže inak to nie je ani teraz. Som mladý chalan plný života, ktorý má veľa koníčkov a záľub. Som hudobník, športovec a preto moje články budú prevažne z tejto oblasti. Samozrejme milujem cestovanie a výzvy. Môžete sledovať moje pokroky a motivovať ma na ceste, ktorú som si vybral. Ja sa Vám odmením dobrými výsledkami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFitnessNezaradené

reklama

Fitness

Ako sa poobede naješ, tak ráno vyzeráš

Jozef Macuško

Ako sa poobede naješ, tak ráno vyzeráš

Ako som spomínal v minulom článku, čas sa zmeniť práve nastal. Včera som položil prvý stavebný kameň a pokračuje sa vo výstavbe. Cesta bude namáhavá, pravidlá zložité ale výsledky potešia.

  • 8. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Čas sa zmeniť

Jozef Macuško

Čas sa zmeniť

Píše sa deň 6.11.2015 a ja sa teším, že zajtra začnem svoju púť premeny za lepším zajtrajškom. Viem, čo to stojí síl, námahy a hlavne času. Celé dva roky som študoval, skúšal nové veci, vylepšoval ich, a to všetko preto aby  ...

  • 6. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu