reklama

Burnley - West Bromwich

Nedeľný program 24. kola anglickej Premier League otvára stretnutie tímov zo spodu tabuľky. Hostia sa spoliehajú hlavne na svoju útočnú silu a oba tímy by brali 3 body ako soľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zápas zahájili výkopom hráči Burnley. Začali vo výbornom tempe a už v 2. minúte mohol skóre otvoriť D. Ings. Útočná snaha domácich pokračovala a vo 8. minúte Arfieldovu strelu vytesnil golman B. Foster na brvno. Netrvalo dlho a Burnley zo svojho úvodného tlaku vyťažili gól zásluhou A. Barnesa. V 17. minúte sa z ihriska nútene porúčal V. Anichebe a na jeho miesto nastúpila útočná sila Berahino. Uvidíme, či sa hostia trochu prebudia. Kontroly na ihrisku sa postupne ujali hostia ale nejaký výrazný tlak z toho nebol. V 32. minúte už domáci viedli 2:0. Po centri K. Boyda sa krásnou hlavičkou presadil D. Ings. Ko koncu prvého polčasu sa na strane hostí začala prejavovať nervozita a po faule prvú žltú kartu stretnutia dostal C. Baird. Hostia sa však šťastne dostali k šťastnému gólu C. Brunta, ktorý jednoducho nabehol do rohového kopu a lopta sa od brvna odrazila do brány. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do 2. polčasu už nenastúpil D. Marney, ktorý sa zranil koncom prvého polčasu. Na jeho miesto prišiel M. Kightly. Prakticky hneď pri prvej vážnej akcii domácich hasil za cenu žltej karty C. Yacob. Do 60. minúty sa ťažisko hry držalo v strede poľa. Drobné fauly a žiadne vyložené šance. V 64. minúte videl za protesty žltú kartu B. Ideye (WBA). Doteraz zápas vôbec nevychádza J. Lescottovi. O pár minút neskôr sa hostia dočkali vyrovnávajúceho gólu z hlavičky B. Ideyeho. Paradoxne nebyť J. Lescotta v 75. na vlastnej bránkovej čiare tak jeho tím mohol už prehrávať. V 82. minúte hostia vystriedali C. McManamana a do hry prišiel J. Morrison. 88. minúta a tutovka S. Berahina, ktorú vychytal brankár B. Foster. Ďalšiu chybu zas na druhej strane nevyužili hráči Burnley.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tímy sa nakoniec rozišli s bodom ale diváci si stretnutie určite užili. 

Jozef Macuško

Jozef Macuško

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento krátky popis som menil vždy, keď som sa znova nakopol, že niečo napíšem. Takže inak to nie je ani teraz. Som mladý chalan plný života, ktorý má veľa koníčkov a záľub. Som hudobník, športovec a preto moje články budú prevažne z tejto oblasti. Samozrejme milujem cestovanie a výzvy. Môžete sledovať moje pokroky a motivovať ma na ceste, ktorú som si vybral. Ja sa Vám odmením dobrými výsledkami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFitnessNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu