reklama

Školská láska

Ako každý rok, tak aj tento, po prázdninách prišla na rad škola. Tešil som sa lebo je to pre mňa nová skúsenosť a konečne sa budem učťi len to, čo som si vybral. Všade naokolo začali zhony s nástupom do školy ale našťastie ja taký nie som . Pekne v kľude som si všetko vybavil a tešil sa, čo to bude zač.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Škola začala a ja som nabral veľkú chuť učiť sa. Na intráku sa síce s učením veľmi nepočíta ale predsa sa tu dá schopne učiť. Dosť časté nočné, teda ranné, výkriky a bujaré zábavy. Študentský život. Výška nie je škola o učení tak ako bola stredná, je to škola, ktorá dáva viac ako to na prvý pohľad vyzerá. Učí nás síce nové veci, ale podstatné je, že nám aj vysvetľuje kde ich môžme využiť. Okrem toho nás učí ako sa o seba postarať. Teda určitých jedincov určite. Keďže som z diaľky tak domov často nechodím a trávim víkendy na intráku. V nude a v samote.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(pár mesiacov pred školou)

Spoznal som jedno dievča, kamarátku mojej frajerky. Dávno bývalej. Zo začiatku sme si napísali párkrát do mesiaca, ak vôbec. Nejako som sa o ňu nezaujímal ale tak nemohol len tak sedieť a neozvať sa jej. Za krátky čas sme si sadli a písali si stále častejšie. O sebe, o škole, o priateľoch, proste o všetkom. Stala sa mojou najbližšou osobou a ja jej. Vždy sme sa vedeli dobre zabaviť a dostať jeden druhého zo zlej nálady. Keď sme sa topili v problémoch, nachádzali sme v sebe oporu jeden druhému. Keďže aj ona je na intráku tak sme sa chápali. Lenže sme na odlišných školách. Kdežto jej trvá cesta domov hodinu, mne dobrých šesť. Vzdialenosť medzi nami sa stala naším postrachom. Neustále túžim ísť za ňou a zistať s ňou navždy. Zaľúbil som sa do nej hneď ako to bolo možné. Verte, spoznal som veľa dievčat ale žiadne mi nebolo toľko podobné ako ona. To s čím som ja začal, to ona dokončila. Sme zohratá dvojka. Konečne mám dôvod chodiť častejšie domov a byť s ňou. Keď som bez nej tak jej hlas a vlastne ona celá má pre mňa nevyčísliteľnú hodnotu. Dal by všetko za to, aby som mohol byť s ňou.

Jozef Macuško

Jozef Macuško

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento krátky popis som menil vždy, keď som sa znova nakopol, že niečo napíšem. Takže inak to nie je ani teraz. Som mladý chalan plný života, ktorý má veľa koníčkov a záľub. Som hudobník, športovec a preto moje články budú prevažne z tejto oblasti. Samozrejme milujem cestovanie a výzvy. Môžete sledovať moje pokroky a motivovať ma na ceste, ktorú som si vybral. Ja sa Vám odmením dobrými výsledkami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFitnessNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu