reklama

Čas sa zmeniť

Píše sa deň 6.11.2015 a ja sa teším, že zajtra začnem svoju púť premeny za lepším zajtrajškom. Viem, čo to stojí síl, námahy a hlavne času. Celé dva roky som študoval, skúšal nové veci, vylepšoval ich, a to všetko preto aby  ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začnem pekne po poriadku. Každý z nás dospel do momentu, keď si povedal, že buď sa zmením teraz alebo už nikdy. U mňa táto chvíľa prišla práve teraz. Poviem to priamo, ide sa meniť životný štýl. To znamená úprava stravy, úprava denného režimu, pohyb. Mám za sebou dva dlhé roky, skúšania a experimentovania. Prešiel som si pár dietami, ktoré nechápem ako môžu existovať. Prečítal som si množstvo článkov o strave, jej rozdelení a tvorbe. Pohybová časť ma taktiež neobišla a cvičil som asi každý cvik v kombinácii s ostatnými. Prišiel som na to čo zaberá, kedy zaberá a ako zaberá. Dnes je deň, kedy zakladám stavebný kameň svojho nového života. Škoda, že sa tá radosť nedá vyjadriť slovami. Od zajtra sem budem každý deň pridávať článok so svojim denným príjmom, potravinami a cvikmi, ktoré som za deň stihol. Samozrejme to nebude len výcuc dát ale ako príloha nejakého článku.

Hneď na začiatok Vás chcem oboznámiť s programami, stránkami, aplikáciami, s ktorými budem pracovať. Práca s nimi sa mi veľmi osvedčila, a to som vyskúšal veľa týchto vecičiek. Čo sa týka stravy, výživových údajov atď. tak budem pracovať so stránkou http://www.kaloricketabulky.cz. Určite ju poznáte. Je super, je prehľadná, je všestranná. Proste bomba. Okrem toho mám samozrejme aj svoj diár, kde si počas dňa všetko zaznačím a večer prepíšem. Mimo tejto stránky budem používať aplikáciu Runtastic. Tá obsahuje výber z aktivít a Vy tak máte dokonalý prehľad čo ste robili, kde ste robili a s akou intenzitou. Ako každý Viete nie každý deň je rovnaký a preto budem pracovať tak tvrdo ako mi to deň dovolí. Ďalšia dôležitá vec k mojej premene je nasledovná. Cviky, ktoré budem robiť, sa cvičia výlučne s vlastnou váhou a jednoručkami. Som zástancom toho, že pokým človek nevie ovládať svoje telo tak váhy sú mu nanič.

Moja strava nebude žiadna diétka. Bude v nej všetko. Všetko čo v nej má byť. Sýtejšie kombinácie pred nejakou aktivitou a ľahké veci pri ničnerobení. Dúfam, že ma budete sledovať a inšpirujete sa mojim pozorovaním a skúsenosťami. Už zajtra to celé vypukne.

Jozef Macuško

Jozef Macuško

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento krátky popis som menil vždy, keď som sa znova nakopol, že niečo napíšem. Takže inak to nie je ani teraz. Som mladý chalan plný života, ktorý má veľa koníčkov a záľub. Som hudobník, športovec a preto moje články budú prevažne z tejto oblasti. Samozrejme milujem cestovanie a výzvy. Môžete sledovať moje pokroky a motivovať ma na ceste, ktorú som si vybral. Ja sa Vám odmením dobrými výsledkami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFitnessNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu